Sweet home...


 



güzel arkadaşım Ferhan'ın evi için tasarlamıştım bunları...
 müdavimi olduğum English Home' dan beğenip aldığım kurabiyeliğe, 
yine English Home deseniyle bezenmiş kurabiyelerin yakışacağını düşündüğümden,
 oradan aldığım nevresimin çıtır mor çiçekleriyle süsledim yaptığım kurabiyeleri... 
 
her ne kadar
"bunlar benim yatağımın çiçekleri" deyip
kurabiyelerin yarısını götürse de oğlum,
kalanlarını toparlayıp götürdük birlikte,
her ikimizin de saatlerce oturmaktan büyük keyif aldığı bu
sıcacık ve harika eve... ;)
 
 


2 yorum:

  1. bunlara kıyılır da nasıl yenilir ki , tebrik ederim hem çok zevkli hem de çok becerikli olduğun için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları yeme konusunun uzmanı çocuklar sevgili Merve'ciğim,
      öyle nasıl kıyarım, nasıl yerim filan yok hiç, çatır çutur götürüyorlar inan...:))
      oğlumun sınıf arkadaşlarına yapıp götürüyorum bazen, kurdelalarını çözüp, poşetlerinden çıkarıp yemeleri 1,5 dk yı bulmuyor...:))

      güzel iltifatların ve beğenilerin için çok teşekkür ediyorum Merve'ciğim, çok çok sağol...

      Sil