zen...


 
 

 
  

8 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerine emeğine sağlık bitanem. Bayıldımmmm tek kelimeyle muhteşem....:))
    Sevgilerimi bıraktımmmm....:))))

    YanıtlaSil
  2. :))))
    ben de büyük bir keyifle aldım kabul ettim Selda'cığım...

    çok çok çoookk teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  3. ayy nasıl güzel görseller bunlar
    bayıldım
    kurabiyeleremi kurabiyeliğe mi yoksa o yandaki şirin ferforjeyemi baksam bilemedim
    çok hoş

    YanıtlaSil
  4. Ferforje English Home,kurabiyelik Bernardo,kurabiyeleri bilmiyorum...;)
    güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti,
    çok ama çok teşekkür ediyorum...:)


    YanıtlaSil
  5. bunlara bayıldım yiyesim geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurabiyelerimi yemek isteyen ilk kişi sensin sevgili Demet...:)
      genelde, kıyıpta yiyemeyiz biz bunları diyenleri, aylarca saklayanları hatta vitrin süsü yapanları bile gördüğüm için senin bunları yemek istemen ben mutlu etti:)))

      inşallah bi gün güzel oğlunla sana da kısmet olur kurabiyelerimin tadına bakmak...

      sevgiler kucak dolusu...;)

      Sil
  6. Dantel gibi işlemişsiniz kurabiyeleri.
    Hayran kaldım yeteneğinize.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum sevgili Zeugma,
      yorumunuz beni çok mutlu etti, çok sağolun...:)

      Sil