Mavi...



 
 


Denizin üstünde ala bulut
yüzünde gümüş gemi
içinde sarı balık
dibinde mavi yosun
kıyıda bir çıplak adam
durmuş düşünür.

Bulut mu olsam,
gemi mi yoksa?
Balık mı olsam,
yosun mu yoksa? 
Ne o, ne o, ne o.
Deniz olunmalı, oğlum,
bulutuyla, gemisiyle, balığıyla, yosunuyla...

NAZIM HİKMET

deniz temalı kurabiyelerim senin için güzel Bahar...
ve NAZIM 'ın bu çok sevdiğim şiiri de...

 doğum günün kutlu olsun...
kalbin hep yaz sevinciyle dolsun...

kucak dolusu sevgiler sana Ankara' (n)dan... ;)

12 yorum:

  1. ahhh ahhh uzansak şimdi sahile, buram buram deniz kokusu, sahilden esen ılık rüzgar........
    ama mümkünse elimizde bu kurabiyeler olmasa :D sayende 42 de olurrr 44 de pantalon bedenleri ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 38 beden üzerini almıyolarmış sahile zaten...
      rahat ol sen, ye iç keyfine bak tatlım...:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık gerçekten çok hoş olmuşlar maviş maviş sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler Hatice Hanım...:)

    o kadar özlemişim ki yaz-deniz-güneş üçlemesini...
    kendimi mavi serin sulara bırakasım var... ;)

    YanıtlaSil
  4. Adsız9.5.13

    ÇOK GÜZELLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi çok güzel bir renk di mi Sinem?...
      her tonu insanı ayrı bi yere götürüyor...

      bu tonu da sana da çok yakışmış mesela...;)

      bu arada ben senin bloğuna ne üye olabiliyorum, ne yorum yazabiliyorum, ne de yazıların devamını görebiliyorum...

      bilemedim nedenini... :(

      Sil
  5. Bahar10.5.13

    Ne söylesem, nasıl ifade etsem... kelimeler yetersiz kalacak.
    En güzel, en özel doğum günümdü... Ankara(m)dan uzakta, ama bir o kadar yakında -sayenizde-...:)
    Ellerine, emeğine, kattığın o güzel sevgine sağlık Elif Ablacım.
    Seni çok ama çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en keyif alarak yaptığım kurabiye konseptlerinden biriydi...

      sana olan sevgim ve denize olan özlemim bir araya gelerek bunları çıkardı ortaya...

      daha nice güzel, daha nice özel doğum günlerine tatlım...:)

      Sil
  6. Özgül10.5.13

    Canım Elif'im ellerin dert görmesin, hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  7. çok çok teşekkürler tatlım benimm...

    onların güzelliği senin gözlerinin mavisinden Özgülcüğüm... ;)

    YanıtlaSil
  8. kıyıdaki adam12.5.13

    bi an o kutuda bende olmak istedim, öyle mavi, öyle deniz......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şanslısınız siz...
      kıyıda olmaya bile razıyım ben... :)

      harika yorumunuz için teşekkürler...

      Sil