tweet baby...



 
 

herkese mutlu haftalar... ;)


10 yorum:

  1. Coook seker olmus bunlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooookkk teşekkür ederim sevgili Terazi Kızı :))
      beğenmene çok sevindim...

      Sil
  2. Çok güzel olmuş . Kalıplarınızı çok sevdim.Nereden aldığınızı öğrenebilir miyim ?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Satush,
      benim de çok severek aldığım ve dört aydır peşinde olduğum kalıplardı bunlar:)

      Eminönü'nde pasta malzemeleri satan yerleri dolaşırken görünce bu kuşları delirdim sevinçten inan...:)

      "Coşan Pasta Malzemeleri" aldığım dükkanın ismi...
      Kadıköy'de şubeleri ve internetten satışları var...
      Kalıpların linki aşağıda...

      http://www.cosanpastacilik.com.tr/index.php? route=product/product&path=240&product_id=2645

      hemen bi tane edinmelisin...
      Sevgiler bizden...;)

      Sil
  3. ilginize çok teşekkür ederim :) Yaptığınız tüm ürünler çok zevkli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, ne demek...
      yeni bir kalıp keşfedildiği andaki heyecanı iyi bilirim...:)
      yardımcı olabileceğim başka bi konu olursa beklerim, ben burdayım...

      iltifatınız için ayrıca çok teşekkür ederim, beğenileriniz beni çok mutlu etti...:)

      ha bu arada neskafeli kurabiyelerinize bayıldım ve hemen tarifini aldım, dilerim sizinkiler kadar güzel yapabilirim...:)

      sevgiler...

      Sil
  4. Eminim diğer yaptıklarınız gibi neskafeli kurabiyeler de çok güzel olucak. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuşlar.Elinize sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil