Bana müsade...

 
Tanıdığım bir ağaç var
Etlik bağlarına yakın...
Saadetin adını bile duymamış
Tanrının işine bakın...

Geceyi gündüzü biliyor
Dört mevsimi, rüzgarı, karı
Ay ışığına bayılıyor
Ama kötülemiyor karanlığı..

Ona bir kitap vereceğim
Rahatını kaçırmak için
Bir öğrene görsün AŞK ı
Ağacı o vakit seyredin...

                                                        M.C.ANDAY/Rahatı Kaçan Ağaç

bi sabah işe geldiğimde
masamda bulduğum bu  şiir 
giderayak
hem size hem kendime tatil armağanımdır...

bu kadar kurabiyeden sonra
sıkı bir tatili hakettiğimi düşünüyorum.. ;)

 herkese sevgiler...


 


8 yorum:

  1. oh sadece tatilmis :) iyi eglenceler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      çok teşekkürler güzel anne,
      eğlendim, dinlendim, özledim geldim...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgili Dishekuş,
      iyi bir tatil oldu gerçekten...;)
      darısı gidemeyenlere...

      Sil
  3. mutlu tatiller canım,
    bol bol enerji depolaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın sevgili Darkolivee,
      bir hafta sonra açılacak okullar ve yeni kurabiyeler için bol bolenerjiye ihtiyacım olacak...
      depoladığım kadarıyla yetinicem bir sonraki tatile kadar artık...

      çok teşekkür ediyorum güzel temennin için...:)

      Sil
  4. İyi tatiller tatlım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,
      tatilimin en güzel yanlarından biriydi, kısacık da olsa seni görüp birlikte magnum keyfi yapmak...:)
      bir kez daha teşekkürler "ben yemem" deyipte peşpeşe iki tanesini birden götürdüğüm magnumlar ve güzel sohbetin için...:)
      çok öpüyorum seni...

      Sil